PRZEWODNIK WYSTAWCY — Studio MGM
Nawigacja mobilna

PRZEWODNIK WYSTAWCY

Ankieta w wersji online

Wypełnij Ankietę

Ankieta w wersji PDF

Na koszt stoiska wpływają następujące czynniki:

  • powierzchnia stoiska
  • miejsce, w którym odbywa się impreza – w kraju czy za granicą? W jakim mieście?
  • czas montażu
  • liczba stoisk realizowanych przez nas w ramach 1 imprezy
  • stopień zaawasnsowania projektu oraz konstrukcji
  • rodzaj wykończenia
  • rodzaj podłogi
  • rodzaj wyposażenia i dodatków
  • rodzaj i ilość oświetlenia
  • rodzaj oraz powierzchnia grafiki
  • dodatkowe usługi w ramach stoiska

Już na etapie zapytania ofertowego, bardzo przydatne będą dla nas następujące informacje:

  • kiedy odbywa się impreza?
  • jaka jest powierzchnia stoiska?
  • gdzie będzie budowane stoisko?
  • jakim budżetem będziemy dysponować w ramach realizowanego projektu?
  • ile czasu organizator wyznaczył na montaż stoisk w ramach imprezy?
  • jaka jest dopuszczalna wysokość zabudowy w hali wystawienniczej, w której ma zostać wybudowane stoisko?
  • pliki graficzne, które będą musiały pojawić się na stoisku np. logotypy, zdjęcia produktów
  • mapka zawierająca informację na temat usytuowania stoiska na terenie targów.

Im więcej informacji otrzymamujemy na tym etapie, tym szybciej przygotowujemy projekt, który spełnia oczekiwania naszych Klientów.

 

Im wcześniej otrzymamy szczegółowe informacje, tym więcej czasu będziemy mieli na dopracowanie projektu, zatwierdzenie go oraz produkcję wszystkich elementów stoiska w trybie standardowym. Minimalny termin, w którym musimy zatwierdzić projekt, żeby móc go zrealizować to 21 dni od daty rozpoczęcia imprezy.

Dbając o jakość wykończenia stoisk, zanim przystąpimy do pracy, musimy otrzymać pliki graficzne, które mają zostać użyte w projekcie stoiska. Pliki te muszą spełniać następująće wymogi:

  • pliki które otrzymujemy w celu zamieszczenia ich na stoisku, muszą być w bardzo dobrej rozdzielczości. Minimalna rozdzielczość, gwarantująca dobrą jakość wydruku to 72 dpi, jednak docelowa rozdzielczość zawsze zależy od docelowej powierzchni grafiki, która będzie zamieszczona na stoisku.
  • Wszsytkie pliki graficzne prosimy przesyłać w CMYK’u.
  • W przypadku logotypów, prosimy o przesyłanie księgi znaku lub plików w formacie .pdf, .svg lub .ai.

Wszelkie uniwersalne elementy stoiska, o ile nie stanowiły wcześniej własności Wystawcy, po zakończeniu imprezy targowej, stanowią własność Wykonawcy.
Oczywiście staramy się być jak najbardziej elastyczni, wszystko więc zależy od umowy zawartej przed daną realizacją.

Trzeba pamiętać, że koszt zakupu elementów stoiska przez Wystawcę, będzie dużo wyższy niż ich wypożyczenia na okres trwania imprezy.

O ile Klient sobie tego życzy i zgłosi to Wykonawcy wcześniej, po zakończeniu imprezy targowej, możemy przekazać mu wszelkie charakterystyczne dla jego identyfikacji elementy, takie jak np. grafika czy logotypy przestrzenne.

Stoiska wystawiennicze, zwłaszcza o konstrukcji niestandardowej, to formy przestrzenne, które wymagają odpowiedniej wiedzy, doświadczenia oraz kwalifikacji w zakresie ich montażu i demontażu.

Koszt realizacji stoiska obejmuje więc nie tylko wyposażenie stoiska, cenę logistyki i produkcji tych elementów, ale właśnie także usługę montażu i demontażu stoiska.
Większość elementów konstrukcyjnych używanych na stoiskach jest Klientom wypożyczana na czas realizacji stoiska, dzięki czemu nasi Klienci mogą uzyskać niższe ceny za realizację stoiska niż w przypadku zakupu jego elementów składowych.

Jeżeli klient chce wystawiać się ze stoiskiem budowanym na podstawie jednego projektu na kolejnych imprezach targowych, o fakcie tym musimy być poinformowani dużo wcześniej, dzięki czemu będziemy pamiętać o zachowaniu charakterystycznych dla danego klienta elementów stoiska i przechowywać je na potrzeby kolejnych imprez targowych.

Trzeba również pamiętać, że nie zawsze jest to możliwe, ponieważ aby móc odtwarzać dany projekt na kolejnych imprezach, układ stoiska, jego powierzchnia oraz wysokość muszą być identyczne i akceptowane we wszystkich halach wystawowych, w których Klient będzie się wystawiał.